Sectorul de retail este o disciplină holistică în sine, totul este sau toate sunt conectate încă de la început. Nu se poate vorbi despre designul spațiului fără a vorbi despre mobilier și viceversa.
Specialiștii în amenajarea spațiilor comerciale, trebuie să observe, să analizeze, să compare și să aleagă între diferite opțiuni. Trebuie să amenajeze spațiul astfel încât să atragă atenția clientului. De asemenea, trebuie să lucreze ținând cont de un lucru foarte important, clientul este rege. Clientul face regulile, el decide dacă se îndreaptă către casa de marcat pentru a achita achizițiile sau iese din magazin fără a fi cumpărat ceva.
Când amenajează spațiul trebuie să lucreze cu clientul în minte. Cu acea persoană care își dorește să vadă produsele pe care retailerul vrea să le ofere. Acum intră în scenă rafturile, acele piese de mobilier esențiale într-un magazin.
Care este rolul rafturilor în amenajarea unui magazin?
Pentru ca un magazin să devină funcțional și să genereze profit, cei care se ocupă de amenajarea trebuie să știe cum să aleagă și să proiecteze toate detaliile ce țin de echipamentele folosite.
Atmosfera sau mediul înconjurător și „stilul” spațiului comercial depind de o strategie bine stabilită și urmată, de punerea acesteia în aplicare prin designul interior, dar și de mobilierul ales, adică de rafturi.
Designul interiorului magazinului, nu constă doar în definirea spațiului, ci și a conținutului care îl umple și îi conferă sens. Au aceeași importanță. Prin urmare, este important să țină cont atât de designul interiorului, cât și de modul de expunere a produselor.
Este vorba despre a alege rafturile și accesoriile astfel încât produsele să aibă parte de vizibilitate mare. Rafturile arată consumatorului ceea ce vrea să vadă. Atunci când acesta intră într-un magazin, se așteaptă să vadă cât mai multe produse care să-i trezească interesul. Dacă nu le vede, este posibil să nu aibă răbdare să le caute, ci să iasă din magazin cu speranța că le va găsi într-altul.
În prezent, există o gamă variată de rafturi pe piață, dar pentru ca un retailer să-și atingă obiectivul, adică să facă produsele cât mai vizibile pentru a se vinde, este indicat să opteze pentru rafturi metalice care contribuie la creșterea vizibilității produselor, invitând consumatorul să le aleagă.
De unde se pot alege rafturi metalice care pot da magazinului un aspect atragător și crește vizibilitatea produselor
Este clar că atunci când vorbim despre amenajarea magazinului clientul contează, dar în același timp trebuie ținut cont că într-un magazin rolul principal îl are marfa, adică produsele expuse pe rafturi și vândute.
Atunci când se expune marfa trebuie luați în considerare mai mulți factori: dimensiune și culori, prezentare simetrică sau asimetrică, grupări de diferite produse, printre altele.
Pentru ca marfa să fie expusă corect ținând cont de acești factori, trebuie folosite rafturi metalice de cea mai bună calitate, care să pună în evidență produsele și să atragă atenția clienților asupra lor fără ca aceștia să-și dea seama.
Astfel de rafturi ar putea fi rafturile de mijloc (gondelele) oferite de compania Rafturi Metalice de la A la Z, care au capacitate mare de susținere, permițând plasarea unei cantități mari de produse diferite.
Rafturi Metalice de la A la Z este compania care a înțeles că pentru ca o afacere să se dezvolte, clientul trebuie să aibă parte de seriozitate, respect și produse de calitate, dar și de sfaturi bune. Așadar, oricine are nevoie de rafturi de calitate, de accesorii indispensabile într-un magazin, dar și de sfaturi de la oameni cu experiență în domeniu, colaborarea cu această companie este cea mai bună soluție.